Serwis MyBank.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [Zamknij tą informację]
Waluty
Waluty
Giełda
Giełda
Kredyty bankowe
Kredyty
Konta bankowe
Konta
Forum
Forum
Nie masz jeszcze konta???
Zarejestruj się!
Potrzebna Ci pomoc przy wyborze kredytu? Skorzystaj z bezpłatnej pomocy najlepszych doradców finansowych:

Banki -> Citi Handlowy

Citi handlowy Citi handlowy jest bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym sposobem prowadzenia finansów. Citi Handlowy powstał bowiem z połączenia Banku Handlowego w Warszawie SA - najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) SA. Oferta banku Citi Handlowy skierowana jest zarówno do Klientów instytucjonalnych, jak i indywidualnych.

Wszystkie poniższe produkty Citi Handlowego możesz zamówić on-line wypełniając odpowiedni formularz zawarty w poniższym zestawieniu.
Citi handlowy Wyślij wniosek
Główne zalety karty kredytowej w Citi handlowy:
zniżki do 50% w ponad 5000 miejsc
0 zł opłaty w pierwszym roku
kredyt 0% przez 54 dni dla transakcji bezgotówkowych
brak konieczności otwierania konta osobistego.

Więcej informacji: Citi handlowy - Karta kredytowa z prezentem!
Citibank handlowy
Otwórz konto bankowe
Główne zalety konta bankowego w Citi handlowy:
0 zł za wydanie i użytkowanie karty do konta MasterCard PayPass
0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
0 zł za przelewy krajowe przez internet
0 zł za mobilny dostęp do konta.

Więcej informacji: Citi handlowy - CitiKonto Direct
Citibank handlowy
Otwórz konto bankowe
Główne zalety konta firmowego w Citi handlowy:
0 zł wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
0 zł wszystkie przelewy przez internet w PLN
0 zł prowadzenie konta (min. saldo 1000 zł).

Więcej informacji: Citi handlowy - CitiKonto Direct
Citibank handlowy
Wyślij wniosek o kredyt
Główne zalety kredytu hipotecznego w Citi handlowy:
• tylko teraz 0% prowizji
• dodatkowo 100 zł w prezencie
• wysoka kwota kredytu - aż do 3 000 000 zł
szybka decyzja kredytowa.

Więcej informacji: Citi handlowy - Kredyt hipoteczny

Citi Handlowy - Wasze opinie (ilość komentarzy: 123)

2009-03-18 12:53:17
Amika [...neoplus.adsl.tpnet.pl]
Witam, mam pytanie. We wrzesniu zalozylam konto w citibanku.Nie bylam nim wogole zainteresowana,do zalozenia "namowila" mnie kolezanka ktora tam pracuje.Nie bardzo wiedzialam jak jej odmowic,wiec zgodzilam sie na zalozenie konta,czym ona juz sie zajela.Do domu przyszly mi jakies dokumenty,ktorymi mowiac szczerze,przyznaje,z wlasnego niedbalstwa sie nie zainteresowalam.Nie wplacalam na konto zadnych pieniedzy ani nie mialam nic wspolnego z tym bankiem od tego czasu.Jednak nie chcialabym miec z tego powodu zadnych problemow i chcialabym rozwiazac z bankiem umowe.Niestety nie mam z kolezanka kontaktu zeby ja zapytac,wiec,czy moglby mi ktos powiedziec jak to wyglada?Czy potrzebna jest mi moja kopia umowy (ktora podejrzewam ze kiedys otrzymalam) lub jakies inne dokumenty? i na jakich warunkach zostaje zerwana umowa? bardzo prosze o odpowiedz,mam nadzieje,ze ktos jest zorientowany. pozdrawiam
2009-03-10 10:32:23
pawlusza [...internetdsl.tpnet.pl]
no jak pracujesz w tym banku to wiesz o co chodzi Marti a podpisując umowe z przedstawicieleni nie jest nic jasno i wyraźnie wytłumaczone własciciel katy sam musi dochodzić dzwonic zeby sie dowiadywac co i jak dokładnie jest a potem wielkie oczy jak monit przyjdzie za 25zł hehe :P
2009-02-28 16:43:20
luca [...gprs.plus.pl]
ja w tym banku mam jedynie karte kredytowa dla studentow, ogólnie nie mam z nimi problemow.Poczatki byly jednak tragiczne pierwsze zakupy miesiac potem wyciag ok splacilem potem robie nastepne zakupy mija miesiac wyciagu nie ma wiec czekam a ze malo kiedy jestem w domu nie mam czasu latania po bankach, no i po 2mies dostaje monit ze dostalem 2 wyciagi i za zaden nie zaplacilem ale napisalem pisemna reklamacje zeby z ludzi debili nie robili, bo mimo ze moze i mam ten ich citiphon to oni maja obowiazek mina meila moj wyciag wyslac i mi oddali 59zl kary i od tego czasu nasz wspolpraca uklada sie w miare przyzwoicie. robie wieksze zakupy to rozkladam je sobie na raty tylko bol w tym ze odsetki maja niebotycznie wieksze niz inne banki na takich samych kartach wiem bo posiadam w LucasBanku i tam mam 6,5proc a w citi z tego co pamietam ok20%
2009-02-24 15:40:50
cti-bany [...69.198.241]
no i te ich karty kredytowe... w europie zachodniej mozna sie nimi co najwyzej podrapac... :(
2009-02-10 18:10:13
Tomek [...bielsko.dialog.net.pl]
Mam konto prawie od początku jak bank powstał w Polsce i niestety właśnie wymówiłem umowę.Co to za bank z którym trzeba negocjować warunki przez telefon chodzi mi o opłaty, teraz mnóstwo banków daje obsługę i wiele innych rzeczy za darmo.Dlaczego nowi klienci mają lepsze warunki od stałych klientów. Obsługa Citiphone płacę za nią nawet jeśli nie dzwonię, a jak dzwonie to i tak płacę stawkę operatora. Posiadam kartę kredytową która się spłaca automatycznie i raz bank pobrał za małą kwotę niż miał pomimo że środki na koncie były, a tą resztę potraktował jako niespłaconą czyli oprocentowanie jak kredyt.Zgłaszałem problem telefonicznie i nic, dopiero pisemna reklamacja przyniosła efekt, naliczone odsetki zwrócono, ale zero wyjaśnienia, żadnego przepraszam itd... Ponad dwa tygodnie temu obiecano mi zniesieni opłaty za kartę (dzwoniła Pani z Banku), ale to chyba były tylko obiecanki cacanki. Co to za BANK który trzeba cały czas kontrolować czy nie robi błędów.!!!!!, dzwonić prosić, wyjaśniać,...... Szkoda słów i nerwów
2009-02-05 11:44:20
kasi [...201.167.254]
ja mam od 4 lat konto,karte gold bp,konto oszczednosciowe, kredyt i jestem zadowolona, jesli cos mi sie nie podoba to dzwonie i ochrzanie, reklamacje zloze jesli mi sie cos pobierze i generalnie wszystko ok, nie place za nic wynegocjowalam sobie na citiphone
2009-01-23 18:57:28
ehh [...derby.waw.pl]
oszukiwanie klientow to wynik iz na wszystko sa tzw TARGETY obsługa marna-reklamacjami zajmuje sie osoba ktora dzwoniac do ciebie nie potrafi gramatycznie budowac zdan:( nie polecam bo citi poszlo juz dawno w liczby a nie jakos
2009-01-06 19:55:44
Smiechu warte [...adsl.inetia.pl]
zguba6 nauczcie sie lepiej czytac umowy i to co podpisujecie, jezeli "starsza osoba" pcha sie w takie sprawy, to niech przynajmniej przeczyta co podpisuje, albo siedzi w domu. Wszelkie informacje zwiazane z ryzykiem Klient musi przeczytac i podpisac. Fundusze to nie maszynka do zarabiania pieniedzy, ze sie wplaci i samo sie robi! Trzeba jeszcze czytac i przede wszystkim myslec. PS. Duza suma jak stracila 150 zl? hahahaha. Ja stracilem na tej bessie niecale 200 000 zl i to podchodzi pod calkiem duze pieniadze a nie jakies smieszne zaskurniaki na waciki. Wiesz ile z takiej sumy doradca by dostal? Jezeli babcia wplacila nawet kilka tysiecy to z 10 zl, a to sa tak olbrzymie pieniadze, zeby tlumaczyc wszystko starszej osobie przez 2 dni wszystkie warunki...
2009-01-06 19:48:26
zguba6 [...as.kn.pl]
Pewna Pani w starszym wieku zawarła umowę z tym bankiem na dość dużą sumę, chodzi o TFI. Pani z tego banku zapomniała lub nie powiedziała o ryzyku inwestycyjnym. Pani starsza otrzymała pismo iż z wpłaconej kwoty nie ma już ok. 150 zł (wiadomo na giełdzie bessa). Pani starsza cala w nerwach poszła znów do banku. I Pani z banku mówi: "Musi pani czekać..." Szkoda, że wcześniej o tym nie wspomniała. I nie ostrzegła. Pani starsza chciała wybrać więc pieniądze z tego banku. Niestety znów się zestresowała bo Pani z tego banku powiedziała, iż za wcześniejsze zerwanie umowy potrącimy 5 %. Pani starsza jest zrozpaczona. Obiecano zysk a ty jest strata. Rozumiem jak to wszystko funkcjonuje, ale LUDZIE, na litość boską, mówcie klientom prawdę. Ostrzegajcie ich ryzykiem a nie mówcie im o tym jak już jest za późno. Ciekawe czy pani z banku wie iż pieniądze składające się na jej prowizje to pieniądze jej klientów? RADA DLA KLIENTÓW: Przed podpisaniem umowy PYTAJCIE O WSZYSTKO CZEGO ONA DOTYCZY, bo lepiej się miło zaskoczyć, niz potem niemiło rozczarować. Pozdrawiam Prawie jak doradca finansowy ;)
2009-01-05 01:21:48
sana [...hsd1.pa.comcast.net]
mam konto w Citi poniewaz moge korzystac z bankomatow citi w usa za darmo,ale obsluga w PL (brak miejsc do siedzen, namawianie na inne konta, oferty), a takze przestrzeganie i zmiany dane w jednostce banku lub przez telefon TRAGEDIA> Ciagle dzownie i prosze o to czy tamto i po ilka razy w jednej sprawie NIEKOMPETENCJA. A konto internetowe i nie mozna kontaktowac sie przez email tylko przez trzeba dzwonic o wszystko. OGOLNIE NIE POLECAM ZA NIC


Twoję imię lub nick:

Twój komentarz:


© 2004-2016 MyBank.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt|Reklama|Dla webmasterów
O stronie|Polityka prywatności|Polityka plików Cookies|Wyłączenie odpowiedzialności|Partnerzy
MyBank.pl - Najlepsze zestawienia, porównania produktów finansowych: konta bankowe osobiste, młodzieżowe, firmowe, kredyty mieszkaniowe, konsolidacyjne, samochodowe, gotówkowe, kredyty dla firm, pożyczki hipoteczne, karty kredytowe, fundusze inwestycyjne, emerytalne, windykacja, lokaty, leasing oferowane przez takie czołowe polskie banki internetowe i instytucje finansowe jak: mBank, Inteligo, Bank BGŻ, Bank BPH, Bank Millennium, MultiBank, Citi handlowy, Deutsche Bank, Santander Consumer Bank, Bank Zachodni WBK (BZ WBK), Credit Agricole, ING Bank Śląski, Noble Bank, PKO Bank Polski (PKO BP),Toyota Bank, Bank Pocztowy, Volkswagen Bank direct, Alior Bank, Bank DnB Nord, Eurobank, Raiffeisen Bank, FM Bank, Getin Bank, Open Finance, Dom Kredytowy Notus, Expander. Ponadto w serwisie: zawsze aktualne średnie kursy walut, kursy walut kupna i sprzedaży, archiwum kursów walut, wykresy, analiza waluty, kalkulator walutowy, notowania giełdowe, wiadomości bankowe, informacje ze świata biznesu, projekty domów, a wkrótce dużo więcej.